loading...

خرید آموزش بیسیک فور اندروید دانلود فیلم کلیپ آموزشی

بهرام رادان با انتشار این عکس نوستالژیک در اینستاگرام نوشت: اسفند ۷۸ بود، بازی در اولین فیلمم (شورعشق) رو تازه تموم کرده بودم، با رفقا رفتیم کیش، اتفاقا همون روزا یک جشنواره در جزیره برگزار می‌شد (فک

محسن بازدید : 46 چهارشنبه 08 خرداد 1398 نظرات (0)

بهرام رادان با انتشار این عکس نوستالژیک در اینستاگرام نوشت:

اسفند ۷۸ بود، بازی در اولین فیلمم (شورعشق) رو تازه تموم کرده بودم، با رفقا رفتیم کیش، اتفاقا همون روزا یک جشنواره در جزیره برگزار می‌شد (فکر کنم جشنواره استاد بنان)، خلاصه کلی هنرمند اونجا بودن، در هتل با آقایی به نام رضوان آشنا شدم و بعد آقای تقوایی، زنده یاد معلم و استاد مشایخی، دعوتم کردند به یک مراسم که در اون اعجوبه ای پیانو میزد و عزیز دیگری میخوند، اون عزیز سالار عقیلی بود و این عکس یادگاری من و آقای رضوان و آن اعجوبه(سامان احتشامی)

عکس نوستالژیک بهرام رادان

The post عکس نوستالژیک بهرام رادان با اعجوبه زندگی اش! appeared first on آرگا.



عکس نوستالژیک بهرام رادان با اعجوبه زندگی اش!
4 ساعت قبل ... بهرام رادان با انتشار این عکس نوستالژیک در اینستاگرام نوشت: اسفند ۷۸ بود، بازی در اولین فیلمم (شورعشق) رو تازه تموم کرده بودم، با رفقا رفتیم ...
عکس نوستالژیک بهرام رادان با اعجوبه زندگی اش! - آرچ کالا - مجله خبری ...
4 ساعت قبل ... بهرام رادان با انتشار این عکس نوستالژیک در اینستاگرام نوشت: اسفند ۷۸ بود، بازی در اولین فیلمم (شورعشق) رو تازه تموم کرده بودم، با رفقا رفتیم ...
عکس نوستالژیک بهرام رادان با اعجوبه زندگی اش! - ترجمه علم - مجله خبری
4 ساعت قبل ... بهرام رادان با انتشار این عکس نوستالژیک در اینستاگرام نوشت: اسفند ۷۸ بود، بازی در اولین فیلمم (شورعشق) رو تازه تموم کرده بودم، با رفقا رفتیم ...
عکس نوستالژیک بهرام رادان با اعجوبه زندگی اش! - نیوز پارسی
4 ساعت قبل ... بهرام رادان با انتشار این عکس نوستالژیک در اینستاگرام نوشت: اسفند ۷۸ بود، بازی در اولین فیلمم (شورعشق) رو تازه تموم کرده بودم، با رفقا رفتیم ...
عکس نوستالژیک بهرام رادان با اعجوبه زندگی اش!
4 ساعت قبل ... بهرام رادان با انتشار این عکس نوستالژیک در اینستاگرام نوشت: اسفند ۷۸ بود، بازی در اولین فیلمم (شورعشق) رو تازه تموم کرده بودم، با رفقا رفتیم ...
بیوگرافی مهتاب کرامتی و عکس های جالب وی - آرگا
4 ساعت قبل ... بهرام رادان با انتشار این عکس نوستالژیک در اینستاگرام نوشت: اسفند ۷۸ بود، بازی در اولین فیلمم (شورعشق) رو تازه تموم کرده بودم، با رفقا رفتیم ...
بیوگرافی محمدرضا غفاری و تصاویر جدیدش با ژست های متفاوت - آرگا
4 ساعت قبل ... بهرام رادان با انتشار این عکس نوستالژیک در اینستاگرام نوشت: اسفند ۷۸ بود، بازی در اولین فیلمم (شورعشق) رو تازه تموم کرده بودم، با رفقا رفتیم ...
انتشار عکس هاس زیبا کرمعلی در سینما مگامال - آرگا
4 ساعت قبل ... بهرام رادان با انتشار این عکس نوستالژیک در اینستاگرام نوشت: اسفند ۷۸ بود، بازی در اولین فیلمم (شورعشق) رو تازه تموم کرده بودم، با رفقا رفتیم ...
عکس نوستالژیک بهرام رادان با اعجوبه زندگی اش! - آرمانین
4 ساعت قبل ... بهرام رادان با انتشار این عکس نوستالژیک در اینستاگرام نوشت: اسفند ۷۸ بود، بازی در اولین فیلمم (شورعشق) رو تازه تموم کرده بودم، با رفقا رفتیم ...
عکس پروفایل عاشقانه پسرانه بسیار زیبا و احساسی (۳۰ عکس) - آیدا ...
4 ساعت قبل ... بهرام رادان با انتشار این عکس نوستالژیک در اینستاگرام نوشت: اسفند ۷۸ بود، بازی در اولین فیلمم (شورعشق) رو تازه تموم کرده بودم، با رفقا رفتیم ...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 254
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 778
  • بازدید سال : 10,881
  • بازدید کلی : 90,807